vrijdag 5 december 2014

Gewonnen...

Els, van het blog Vlakbij de Molen (klik) organiseerde laatst weer een heel leuke give away (klik) in samenwerking met Scaapi (klik)... 

En wie won deze give away... ja hoor, ondergetekende.
Ik ben hier echt heel erg blij mee want deze kersthangers zijn zo ontzettend mooi... Houten schijfjes met echte wol... prachtig...






Ze zullen een prachtig plekje krijgen hier in onze boom, tussen de oude kerstballen in...

Els, heel hartelijk bedankt voor het organiseren van deze super leuke give away...

Ik wens jullie een heel fijn weekend, en als je sinterklaas gaat vieren wens ik je enorm veel plezier...

p.s.  Ik kreeg net van Kathy, van het blog House by the Waterhole een berichtje, haar pc is stuk, ze kan wel blogs lezen maar niet reageren... dat is dus de reden waarom we niets van haar horen... Of ik dat even aan jullie wilde doorgeven... bij deze dus...

Lieve groet,
Mirjam

32 opmerkingen:

  1. Proficiat met je gewonnen kado , heel apart en origineel ,mooi gemaakt ...een goede vrijdag en weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met het winnen van deze give away! Leuk dat jullie kerstboom er daardoor dit jaar onverwacht anders uit gaat zien :-).

    Fijn weekend Mirjam! Liefs, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met je gewonnen give away !!! Amai die kersthangers die zijn echt prachtig !!!!

    Liefs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk dat je deze kersthangers gewonnen hebt.Ze zullen geweldig staan straks in je kerstboom.
    goed weekend
    groetjes,Truus uit Drenthe

    BeantwoordenVerwijderen
  5. erg leuk voor jou Mirjam!!!!!
    nog een prettig weekend, lieve groet, Hilde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Proficiat met je gewonnen give-away. Volgens mij konden ze niet beter zijn terecht gekomen. Leuk!
    Fijn weekend!
    Liefs, Peetje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze give away komt als geroepen, je kan de schijfjes direct ophangen! Gefeliciteerd hoor, geniet ervan!
    Liefs en een gezellig weekend, Mirjam! Linda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nou direct nog niet want ik ben nog niet zover, maar wel heel binnenkort, volgende week komt de kerstsfeer hier in huis hoor...
      Fijn weekend Linda, liefs, Mirjam

      Verwijderen
  8. Heel erg graag gedaan!! Ze krijgen vast een mooi plekje :-)

    Fijn weekend
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze komen beslist nog een keer terug op mijn blog hoor, als ik de kerstversieringen heb aangebracht...
      Fijn weekend, liefs, Mirjam

      Verwijderen
  9. Prachtig, deze hangers!
    Gefeliciteerd dat je ze hebt gewonnen.
    En voor jou ook een fijne Sinterklaasavond of Kerstavond?
    In elk geval een mooi weekend!

    Liefs, Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd Mirjam met de mooie kersthangers. De wol ziet er heel zacht uit. Het zal vast mooi staan in je boom.
    Fijn weekend, groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dat jij er blij mee bent is wel op te maken uit deze dankbare post.
    Leuke hangers gemaakt met natuurlijke materialen op vele manieren als decoratie te gebruiken in deze decembermaand.

    Fijn weekeind en lieve groet!!

    Ger

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd ze zijn zeker leuk!
    liefs,Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd met je give-away, ze zijn heel mooi en echt iets voor jou volgens mij!
    Fijn weekend, Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dit was zeker echt iets voor mij, ik zie ze al hangen in de boom... en dan staat het heel mooi...
      Fijn weekend, liefs, Mirjam

      Verwijderen
  14. Die zijn prachtig !! Hoe leuk voor je !!
    Ik wens je een heel fijn weekend (kerstboompje opzetten ? ;-)) !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, die gaan heel mooi staan in de boom, maar die boom komt pas in de tweede helft van volgende week... Fijn weekend, liefs, Mirjam

      Verwijderen
  15. Ik had al bij Els gezien dat je gewonnen had. Leuk! Gefeliciteerd! En het zijn echt heel mooie en bijzondere hangers.
    Groetjes, Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat ben ik blij dat jij dit hebt gewonnen , dit is echt iets voor jou , de meest creatieve .
    Geniet maar van de leuke kerstversieringen
    Lieve groetjes en een fijn (Sinterklaas) weekend
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke give away. Wat zullen ze mooi staan in je boom met de oude ballen. Maak je er nog een foto van als ze hangen?
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja natuurlijk maak ik er later nog een foto van, als ze in de boom hangen, reken maar...
      Fijn weekend, liefs, Mirjam

      Verwijderen
  18. Goh wat een mooie kersthangers! En wat een leuke blog... fijn dat ik die nu ook leer kennen! Ik ben er meteen volger geworden! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuk cadeautje. Ik heb een antwoord op je vraag over summier op m'n blog gezet. Fijne Zondag. Anny.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat was een leuke verrassing Mirjam. Wat zijn het fraaie kersthangers. Een mooie aanwinst voor in de kerstboom. Fijne zondag, lieve groet,

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Gefeliciteerd met je leuke cadeautjes! Leuk om zo maar iets te krijgen!

    jij ook nog een fijne zondag.....al ie die bijna afgelopen!
    groet Trijnie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lucky you! They are beautiful. Have a nice start to the week.

    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. prachtige ornamenten. Jij was dus een bofbips :-)
    lieve groet, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je wel voor je reactie,
Lieve groet, Mirjam